Saturday, 29 July 2017

Δωρεάν Οινογνωσία στην 55η Δημοπρασία του Myro Antiques House

Την 55η Δημοπρασία Τέχνης, Αντικών και Αντικειμένων του Myrό Antiques House της Τετάρτης 2 Αυγούστου 2017 στο ξενοδοχείο Hyatt Regency Thessaloniki (13ο χλμ του δρόμου Θεσσαλονίκης – Περέας, Θέρμη, Θεσσαλονίκης) θα συνοδεύσει δωρεάν δοκιμή των κρασιών "Λήθη", "Chardonnay" και "Ροζέ"  του οίκου "3 γενιές" του Οινοποιείου Θωμαΐδη, προσφορά προς όλους τους παρευρισκόμενους. Η οινογνωσία θα ξεκινήσει στις 19.00. Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τόσο στην δημοπρασία όσο και στην δεξίωση που θα ακολουθήσει, φυσικά και στην γευσιγνωσία κρασιών που γίνεται από τον χορηγό προς τιμήν όλων των παρευρισκομένων στην δημοπρασία του εν λόγω Οίκου Δημοπρασιών και Τέχνης.

3ΓΕΝΙΕΣ,το οινοποιειο κ το αποστακτήριο της οικογένειας Θωμαιδη
Οικογενειακή παράδοση που γεννήθηκε και αναπτύχθηκε στην περιοχή της Αριδαίας Ν. Πέλλας, στην κοινότητα Πιπεριάς,  στο δρόμο για τις ιαματικές πηγές του Πόζαρ. Η αγάπη για τη φύση, ο σεβασμός για την ιστορία και τις ρίζες συνδέουν την οικογένεια με το αμπέλι από το 1936, όταν και ο Θωμαΐδης Σωτήρης (πρώτη γενιά) ξεκίνησε να πουλάει τα σταφύλια του αμπελώνα του. Το 2005, ο Αναστάσιος Θωμαΐδης (δεύτερη γενιά) ίδρυσε το παραδοσιακό αποστακτήριο της οικογένειας με το οποίο άρχισε σταδιακά να αξιοποιεί μέρος της ιδιόκτητης παραγωγής παράγοντας τσίπουρο υπό το καθεστώς του διήμερου αποσταγματοποιού. Το 2016, ο Σάββας Θωμαΐδης ολοκληρώνοντας της σπουδές του στον αμπελουργικό, οινοποιητικό και αποστακτικό τομέα και με τη συνδρομή του αδερφού του, φαρμακοποιού Θωμαΐδη Σωτήρη δημιούργησε το οινοποιείο (τρίτη γενιά). Η φιλοσοφία της οικογένειας  εστιάζει στην παραγωγή ποιοτικού οίνου και αποσταγμάτων που φέρουν τη σφραγίδα του μικροκλίματος της περιοχής της Πιπεριάς και αναδεικνύουν τη μοναδικότητά του. Το οινοποιείο και το αποστακτήριο στεγάζονται σε ένα πέτρινο κτίριο κοντά στους αμπελώνες ώστε να ελέγχεται πλήρως η παραγωγική διαδικασία από τα μέλη της οικογένειας. Η δυναμικότητα παραγωγής είναι μικρή ώστε να καθίσταται δυνατή με τον καλύτερο τρόπο η ανάδειξη της ταυτότητας των διαφόρων ποικιλιών στο αμπέλι και η διατήρησή του κατά τη διάρκεια της οινοποίησης και της απόσταξης. Στόχος λοιπόν είναι τα κρασιά και τα αποστάγματα να εκφράζουν με τον καλύτερο τρόπο τον αρωματικό και γευστικό χαρακτήρα των σταφυλιών όπως αυτά ωριμάζουν στις ιδιαίτερες κλιματολογικές συνθήκες της Πιπεριάς. Η οινοποίηση και η απόσταξη απλώς διαφυλάττει αυτά τα χαρακτηριστικά. Το κρασί και το τσίπουρο της οικογένειας είναι το σύμβολο και η ταυτότητα της γης της Πιπεριάς.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την  ιστοσελίδας του Οινοποιείου 3genies.gr

Περισσότερες πληροφορίες για την δημοπρασία θα δείτε ΕΔΩ.


Σχετικά με τον οίκο δημοπρασιών και Τέχνης Myro Antiques House 
Ο Οίκος Δημοπρασιών Myrό  Antiques House προσπαθεί μέσα από τις Δημοπρασίες και τα events που οργανώνει, να εδραιώσει και στην Βόρεια Ελλάδα τον θεσμό της Δημοπρασίας, όπως αυτή εννοείται και πραγματοποιείται σε χώρες του εξωτερικού, αλλά και ως απάντηση στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής. Η εταιρεία ηγείται ενός συνόλου δραστηριοτήτων ανάπτυξης, παραγωγής και προβολής ποιοτικής σύγχρονης τέχνης  (μέσω της Myrό Gallery, της πλατφόρμας γλυπτικής Greek Marble Initiative και Διεθνών Συμποσίων που φιλοξενεί και διοργανώνει) και να αναδείξει την Ελλάδα διεθνώς μέσω δραστηριοτήτων Real Estate που περιλαμβάνουν την την δημιουργία ειδικής πλατφόρμας για την διάθεση διακεκριμένων ακινήτων και νησιών από ιδιώτες. Ο Οίκος βρίσκεται στο 2ο χιλιόμετρο του δρόμου Σουρωτής – Αγίου Αντωνίου, στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Οδηγίες για να έρθετε και κάθε πληροφορία: www.myroauctions.gr.

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.