Saturday, 29 July 2017

Δωρεάν Οινογνωσία στην 55η Δημοπρασία του Myro Antiques House

Την 55η Δημοπρασία Τέχνης, Αντικών και Αντικειμένων του Myrό Antiques House της Τετάρτης 2 Αυγούστου 2017 στο ξενοδοχείο Hyatt Regency Thessaloniki (13ο χλμ του δρόμου Θεσσαλονίκης – Περέας, Θέρμη, Θεσσαλονίκης) θα συνοδεύσει δωρεάν δοκιμή των κρασιών "Λήθη", "Chardonnay" και "Ροζέ"  του οίκου "3 γενιές" του Οινοποιείου Θωμαΐδη, προσφορά προς όλους τους παρευρισκόμενους. Η οινογνωσία θα ξεκινήσει στις 19.00. Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τόσο στην δημοπρασία όσο και στην δεξίωση που θα ακολουθήσει, φυσικά και στην γευσιγνωσία κρασιών που γίνεται από τον χορηγό προς τιμήν όλων των παρευρισκομένων στην δημοπρασία του εν λόγω Οίκου Δημοπρασιών και Τέχνης.

3ΓΕΝΙΕΣ,το οινοποιειο κ το αποστακτήριο της οικογένειας Θωμαιδη
Οικογενειακή παράδοση που γεννήθηκε και αναπτύχθηκε στην περιοχή της Αριδαίας Ν. Πέλλας, στην κοινότητα Πιπεριάς,  στο δρόμο για τις ιαματικές πηγές του Πόζαρ. Η αγάπη για τη φύση, ο σεβασμός για την ιστορία και τις ρίζες συνδέουν την οικογένεια με το αμπέλι από το 1936, όταν και ο Θωμαΐδης Σωτήρης (πρώτη γενιά) ξεκίνησε να πουλάει τα σταφύλια του αμπελώνα του. Το 2005, ο Αναστάσιος Θωμαΐδης (δεύτερη γενιά) ίδρυσε το παραδοσιακό αποστακτήριο της οικογένειας με το οποίο άρχισε σταδιακά να αξιοποιεί μέρος της ιδιόκτητης παραγωγής παράγοντας τσίπουρο υπό το καθεστώς του διήμερου αποσταγματοποιού. Το 2016, ο Σάββας Θωμαΐδης ολοκληρώνοντας της σπουδές του στον αμπελουργικό, οινοποιητικό και αποστακτικό τομέα και με τη συνδρομή του αδερφού του, φαρμακοποιού Θωμαΐδη Σωτήρη δημιούργησε το οινοποιείο (τρίτη γενιά). Η φιλοσοφία της οικογένειας  εστιάζει στην παραγωγή ποιοτικού οίνου και αποσταγμάτων που φέρουν τη σφραγίδα του μικροκλίματος της περιοχής της Πιπεριάς και αναδεικνύουν τη μοναδικότητά του. Το οινοποιείο και το αποστακτήριο στεγάζονται σε ένα πέτρινο κτίριο κοντά στους αμπελώνες ώστε να ελέγχεται πλήρως η παραγωγική διαδικασία από τα μέλη της οικογένειας. Η δυναμικότητα παραγωγής είναι μικρή ώστε να καθίσταται δυνατή με τον καλύτερο τρόπο η ανάδειξη της ταυτότητας των διαφόρων ποικιλιών στο αμπέλι και η διατήρησή του κατά τη διάρκεια της οινοποίησης και της απόσταξης. Στόχος λοιπόν είναι τα κρασιά και τα αποστάγματα να εκφράζουν με τον καλύτερο τρόπο τον αρωματικό και γευστικό χαρακτήρα των σταφυλιών όπως αυτά ωριμάζουν στις ιδιαίτερες κλιματολογικές συνθήκες της Πιπεριάς. Η οινοποίηση και η απόσταξη απλώς διαφυλάττει αυτά τα χαρακτηριστικά. Το κρασί και το τσίπουρο της οικογένειας είναι το σύμβολο και η ταυτότητα της γης της Πιπεριάς.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την  ιστοσελίδας του Οινοποιείου 3genies.gr

Περισσότερες πληροφορίες για την δημοπρασία θα δείτε ΕΔΩ.


Σχετικά με τον οίκο δημοπρασιών και Τέχνης Myro Antiques House 
Ο Οίκος Δημοπρασιών Myrό  Antiques House προσπαθεί μέσα από τις Δημοπρασίες και τα events που οργανώνει, να εδραιώσει και στην Βόρεια Ελλάδα τον θεσμό της Δημοπρασίας, όπως αυτή εννοείται και πραγματοποιείται σε χώρες του εξωτερικού, αλλά και ως απάντηση στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής. Η εταιρεία ηγείται ενός συνόλου δραστηριοτήτων ανάπτυξης, παραγωγής και προβολής ποιοτικής σύγχρονης τέχνης  (μέσω της Myrό Gallery, της πλατφόρμας γλυπτικής Greek Marble Initiative και Διεθνών Συμποσίων που φιλοξενεί και διοργανώνει) και να αναδείξει την Ελλάδα διεθνώς μέσω δραστηριοτήτων Real Estate που περιλαμβάνουν την την δημιουργία ειδικής πλατφόρμας για την διάθεση διακεκριμένων ακινήτων και νησιών από ιδιώτες. Ο Οίκος βρίσκεται στο 2ο χιλιόμετρο του δρόμου Σουρωτής – Αγίου Αντωνίου, στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Οδηγίες για να έρθετε και κάθε πληροφορία: www.myroauctions.gr.

EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ