Wednesday, 5 July 2017

Νέα συλλογή της Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 της Swarovski

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017 - Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017, με τα ανεπιτήδευτα αλλά απόλυτα λαμπερά ρολόγια της Swarovski, κάνει τη σύγχρονη γυναίκα να νιώθει τολμηρή και ακαταμάχητη κάθε στιγμή της ημέρας.Κομψά ή τολμηρά, διαχρονικά ή σύμφωνα με την τελευταία λέξη της μόδας, τα νέα ρολόγια περιλαμβάνουν ευκολοφόρετα κομμάτια για κάθε γούστο με την αδιαμφισβήτητη αξία της Swarovski. Αυτός ο συνδυασμός αποδεικνύεται εκρηκτικός για την επιτυχία του brand, όπως εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της Swarovski, Robert Buchbauer: «Με μεγάλη μας χαρά είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ότι ο τομέας των ρολογιών της εταιρείας μας ξεπερνάει τις παγκόσμιες τάσεις του κλάδου. Ενώ πολλοί κατασκευαστές ρολογιών υφίστανται πτώσεις που φτάνουν σε διψήφια νούμερα, τα ρολόγια μας αναπτύσσονται με ρυθμό που υπερβαίνει το 30%. Αυτό οφείλεται στη μοναδικότητα των ρολογιών της Swarovski, τα οποία συνδυάζουν την ελβετική κατασκευή με τον άψογο σχεδιασμό και την απαράμιλλη λάμψη, ενώ παράλληλα είναι προσιτά ώστε να αναβαθμίζουν το καθημερινό στυλ των γυναικών που τα φορούν».

Η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 περιλαμβάνει ολοκαίνουργια σχέδια, αλλά και πολλές παραλλαγές αγαπημένων σχεδίων σε νέα χρώματα και μεγέθη, τονίζοντας τη θηλυκότητα μέσα από τις διαφορετικές διαστάσεις.Η συλλογή ρολογιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 συγκεντρώνει μια πλούσια γκάμα ξεχωριστού στυλ, όπως δηλώνει η Διευθύντρια Δημιουργικού, Nathalie Colin: «Κάθε νέα σεζόν, η συλλογή ρολογιών της Swarovski επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πορεία της! Από το διαχρονικό μέχρι το trendy, κάθε γυναίκα μπορεί να βρει το στυλ που ταιριάζει στην προσωπικότητά της. Αυτή τη σεζόν, δύο είναι τα αγαπημένα μοντέλα που δεν μπορώ να αποχωριστώ: το πρώτο, είναι το νέο Octea Nova με την πολυεδρική κρυστάλλινη στεφάνη. Έχει έναν πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα και φοριέται εύκολα τόσο το πρωί όσο και το βράδυ. Το άλλο αγαπημένο μου είναι το εντυπωσιακό Crystalline Hours: λαμπερό σαν τον μαγευτικό χειμερινό ουρανό γεμάτο αστέρια. Είναι τόσο Swarovski!»


Εμπνευσμένο από την αυτόματη έκδοση που κυκλοφόρησε το 2016, το Crystalline Hours Quartz διατηρεί τα βασικά του χαρακτηριστικά, με μια διακριτική δόση στυλ από τη δεκαετία του '40, προσαρμοσμένη στο σήμερα. Πέρα από ρολόι, πρόκειται για ένα εκθαμβωτικό αξεσουάρ, με περίπου 2.000 κρύσταλλα που προσδίδουν ακόμα περισσότερη λάμψη Swarovski. Το μοντέλο αυτό διατίθεται σε λευκό και μαύρο, καθώς και σε μια έκδοση με χαριτωμένα μεταλλικά στοιχεία σε απόχρωση του ροζ χρυσό σε μαύρο φόντο. Η ιδιαίτερη τεχνική Crystalline συνεχίζει να φωτίζει το υπέροχο Crystalline Oval και το κομψό Crystalline Pure με δερμάτινο λουράκι και άκαμπτο βραχιόλι.Δίπλα στο ευρύ φάσμα επιλογών Crystalline, το νέο, υπερσύγχρονο Octea Nova αγκαλιάζει τη σύγχρονη αισθητική με μια μινιμαλιστική κάσα που φιλοξενεί την λαμπερή πολυεδρική κρυστάλλινη στεφάνη με τις 68 αστραφτερές έδρες, φιλοτεχνημένες από ένα και μόνο κρύσταλλο Sapphire.Εκλεπτυσμένο, διαχρονικό και τολμηρό, το νέο Era Journey είναι ο τέλειος καθημερινός χρονογράφος, ενώ τα μοντέλα Graceful Lady και Graceful Mini είναι κομψά και μοντέρνα ρολόγια, ιδανικά για κάθε περίσταση. Άλλα δείγματα της τάσης για μικρότερες αναλογίες είναι το Lovely Crystals με τις 20 παιχνιδιάρικες περιστρεφόμενες πέτρες Swarovski Zirconia, καθώς και το εξεζητημένο Aila, με το λεπτεπίλεπτο μπρασελέ-κόσμημα. Η πλούσια και πολυσυλλεκτική συλλογή αυτής της σεζόν ακτινοβολεί ακαταμάχητη λάμψη με φόντο τη γοητεία που μπορεί να εκπέμπει η πόλη, για να αναδείξει την προσωπικότητα της κάθε σύγχρονης γυναίκας, όπου κι αν βρίσκεται, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.

EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ